Markvorsen, S., Christensen, T. S.
, Petersen, C. K., Højte, S., Lyndrup, O., Olesen, M. N. & Rønning, F. (2019).
Faglighed i gymnasiet: Matematik - Delrapport 2. Syddansk Universitet. Gymnasiepædagogik Vol. Særnummer 2019
https://www.uvm.dk/publikationer/2020/200109-delrapport-2-matematik
Aggerholm, H. K.
, Asmuß, B., Boivin, G., Buttny, R. & Krippendorff, K. (2019).
How institutional authority and routine exertions of power can be mobilized, negotiated and challenged. In N. Bencherki, F. Matte & F. Cooreen (Eds.),
Authority and Power in Social Interaction: Methods and Analysis (pp. 56-76). Routledge.
Petersen, C. K., Hansen, T. I., Graf, S. T. & Skott, C. K. (2018).
Fra udviklingsprojekter til skoleudvikling. In J. Bundsgaard, M. Georgsen, S. T. Graf, T. I. Hansen & C. K. Skott (Eds.),
Skoleudvikling med it (pp. 207-233). #Århus Universitetsforlag.
Misfeldt, M., Tamborg, A. L., Qvortrup, A.
, Petersen, C. K., Svensson, L. Ø., Allsopp, B. B. & Dirckinck-Holmfeld, L. (2018).
Implementering af læringsplatforme - Brug, værdier og samarbejde.
Læring og Medier,
10(18).