Commercial and Retail Management

De populære gæsteforelæsninger er startet

En række ledere fra partnervirksomhederne vil i efterårets løb dele deres praktiske erfaringer med de studerende. De studerende glæder sig.

Efter forelæsningen lavede Carsten et opslag på linkedin om sin gæsteforelæsning. Indtil videre har opslaget fået 6.700 views, så rigtig god reklame for uddannelsen.

Virksomhedspartnernes store engagement i Commercial and Retail Management programmet bliver hvert semester meget konkret for de studerende, når ledere fra virksomhederne giver gæsteforelæsninger og deler deres praktiske erfaringer. I det første år blev det til hele 15 gæsteforelæsninger og både de studerende, forskerne og virksomhedslederne er rigtigt glade for at mødes i auditorierne.

I år lagde Carsten Wandorf, CEO fra Fritz Schur Consumer Group og formand for founding partnergruppen, ud med en dobbeltforelæsning på faget Introduction to Value Chain Management. Lektor Lektor Lars Esbjerg havde inviteret Carsten til at præsentere en praktikers syn på hvordan ændringer i omverdenen påvirker hvordan man arbejder med værdikæder, og hvordan den måde man arbejder med relationsledelse er under forandring. Overskrifterne for præsentationen var:

  • A practitioners view on changes in our business environment and the profound implications for commercial management in value chains
  • Two-sided, Mulit-level and Multi-function Relationship Management

Indtil videre er følgende virksomhedsledere inviteret til at holde en gæsteforelæsning i efteråret:

  • Malene Eriksen Vestergaard, Director, Commercial Innovation & Customer Development, Danish Crown
  • Matilde Louise Damsgaard, Marketingchef, I Name It, Bestseller
  • Thor Jørgensen, EVP, Digital & eCommerce, SallingGroup
  • Poul Erik Larsen, Expansion Director Real Estate. JYSK
  • Carsten Nørgreen Weinkouff, Retail Development Director, JYSK
  • Niels Veien, Executive Vice President Customer Experience, Digital and Business Development, JYSK