Ny kundeanalyse: Hvordan påvirker Coronakrisen kunders holdning til Smart Home produkter?
Et spørgsmål, som mange stiller sig i disse dage er, om der er tale om varige forandringer eller om vi hurtigt vender tilbage til business-as-usual?

Vænner vi os her i krisen så meget til at bruge mere teknologi i hjemmet, at vi vil se et nyt forbrugsmønster og dermed en øget efterspørgsel efter smarte løsninger i hjemmet?
Det vil vi prøve at finde et svar på. I den kommende uge spørger vi forbrugere i Danmark, Norge, UK og Italien om deres holdning og forventninger til brugen af digitale og internetbaserede produkter og services i hjemmet. Målet er at finde ud af, om Corona krisen ændrer folks holdning til den slags produkter.
Undersøgelsen er en udvidelse af den undersøgelse, som vi foretog for et år siden (dog ikke i Italien) og vi vil gentage undersøgelse om et par måneder, når vi forhåbentligt er på den anden side af denne alvorlige krise.
Vi vil løbende holde jer orienteret om den feedback, vi får.
Mere information
Lektor Marco Hubert